Cornetto Double Chocolate Chip VS Drumstick Kit Kat :P


Ni gambar hiasan jeeee.




Entry ni nak cerita pasal berbuka dengan ice-cream. Okay rasanya kelmarin kot aku cakap dekat Yaszmeer yg aku rasa nak makan eskem. So alkisahnya bermula bila Asna berbuka luar harini dengan abang sayang dia. Jadinya aku sorang. Aku pun nak masak nasi untuk masak. Tiba-2 Yaszmeer meseg and ckp tak payah masak. Dia ajak berbuka luar. Dia tnya aku nak mkn Mcd tak, sbb aku ni gila Mcd. Aku pun okay jelah. Yaszmeer sampai pukul 7. So terus pergi Mcd Puchong Gateway ni. 

Sampai jee dekat situ, orang ramai. Mcm tak ada table dah nak duduk. Orang tgh line utk order pun panjang. So fikir punya fikir, Yaszmeer kata kita beli eskem dulu makan utk berbuka. Nnt Mcd dah kurang orang baru kita makan Mcd. Aku pun setuju jee. Beli eskem tu dkt Petronas (sebelah Mcd je). Belilah eskem dua. Aku amik Cornetto Double Chop Chip tu sbb aku mmg gila yg ni. Yaszmeer pula amik Drumstick Kit Kat. Time beli ni mmg dah nak buka. So kitorang lepak tepi Petronas tu. Berbukalah kami dgn eskem :D HAHA mcm tak nak sweet lagi je kan.

Dah pukul 8, kitorang gerak pergi Mcd. Yaszmeer makan, dia orderkan Chicken Foldover tu utk aku tp aku dah kenyang makan eskem tadi. Dia dah habis makan, kitorang borak-2. Dah pukul 9, aku buat kerja gila 'Sunway tutup pukul berapa? Sempat lagi tak nak pergi?'. Tulah soalan aku. So Yaszmeer fhmlah yg aku nak pergi Sunway sbb nak beli Auntie Anne's semata-mata. Makanya pergilah kami ke Sunway Piramid utk beli bendalah tuu. Dah beli je, teman Yaszmeer tgk kasut bola dia dkt Studio R and Al-Ikhsan. Dah tengok-2, Yaszmeer hntr aku balik tp tak balik pun. Lepak lagi dkt kedai makan bwh hostel. Kebetulan Asna baru balik time tu, so ajaklah dia lepak sekali. Act apa yg aku dpt harini semua fav aku. Hehe thanks sayang!


*Yahoooo! Dpt baju bau sayang :)