Berbuka di tepi Highway. AGAIN! :D



Sedar tak sedar, diam tak diam, harini dah 20 puasa. Kalau ikut jangkaan, kita akan raya pada 29.8 ni. Maknanya ada lagi 9hari puasa untuk umat Islam.
Entry ni aku nak cerita pasal berbuka semalam. Yaszmeer ajak pergi Sunway AGAIN-.- HAHA. Dia dtg lambat amik aku. Gerak dari hostel pun dah pukul 7.15 mcmtu. Jadinya mmg tak sempat nak sampai Sunway Piramid. Ceritanya, kami berbuka di tepi highway yg menuju ke Sunway Piramid tu (area tol Sunway). Berbukalah dgn sebatang rokok. Air apa semua tak ada. Siap habis rokok, baru teruskan perjalanan pergi Sunway (ecehhh mcm jauh sgt jee).

Sampai jee dekat Sunway, terus pergi kios Auntie Anne's lagi. HAHA mcm biasa, aku gila bendalah ni. Yaszmeer pula mcm tahu jee. Dia belikan lah bendalah yg aku suka makan tuuu. Lepas beli, kitorang tak tahu nak makan apa. So Yaszmeer ajak aku lepak dekat pintu blkg Sunway tu (berhadapan dgn Sunway Lagoon). Lepak situ makan Aunti Anne's tuuu. Dah fikir-2, aku ajak dia makan Hot & Roll sbb dia kata dah kenyang makan Aunti Anne's tu.

Sampai dekat kios Hot & Roll, aku order fav aku mcm biasa. Yaszmeer pula suruh aku orderkan paratha yg pernah aku orderkan utk dia dulu. Aku pun order lah Black Pepper Beef yg crispy wrap untuk aku and utk dia aku orderkan Chicken & Cheese paratha wrap. Sedap tau Hot & Roll ni sebenarnya and harga dia tak lah mahal. Tak lebih rm6 pun. Dekat bwh ni aku letak senarai yg ada and harga dia. Ohh gambar semua ni aku amik dari Google :)

Lepas makan, Yaszmeer ajak aku beli barang masak utk aku sahur. Aku call Asna, tanya dia nak makan apa utk sahur. Fikir punya fikir aku ckp nak masak mihun tomyam. Aku pun carilah bahan nak masak mihun tomyam ni. Siap semua, Yaszmeer ajak aku balik hostel sbb takut lambat masuk. Sampai hostel, mcm biasa aku dgn dia lepak minum dulu dekat kedai bwh hostel aku ni.




*THANKS FOR EVERYTHING, SAYANG. And sorry pasal apa yang eby cakapkan pagi tuu. I love you, honey!