KALAULAH AKU BOLEH TOLONG -.-

entry kali nii pasal kawan lagi. 

teera. dia frust sgt dengan markah agama dia. dia dapat 40 somethng jee. hmm. aku tahu sebab apa dia frust. sebab dia dah belajar teruk. aku tengok dia tekun belajar. time cikgu ajar, dia bg fokus 100% tapi markah dia stll tak memuaskan diri dia. yeahh aku faham sebab aku pun penah jd mcmtuu. teera rasa mcm takut lahh tu sebab spm dah tak berapa jauh pun dah. tak apalahh teera. kan semua yg jadi ada hikmahnya. mana tahu, dengan keputusan kau mcmtuu dpt bakar lg semangat kau utk lagi belajar betul. sabar yee sayang. aku tahu kau boleh buat. aku ckp ni bukan sebab nak sejukkan hati kau tapi sebab aku tahu kau memang boleh buat. kau boleh dpt yg lagi bagus. aku sentiasa doakan yg terbaik utk kawan-kawan aku kk ;')

ika. gastrik dia teruk. aku, maya and ika sama jee ada gastrik. kitorang semua penah tak pegi sekolah sebab masalah sakit nii. gastrik memang sakit bila dah teruk. aku penah rasa sakit yg paling sakit. memang rasa mcm senak sgt perut nii. ika gastrik dia dlm tahap yg teruk sekarang. dia kena biat rawatan scope. entahlahh. tak ada satu penyakit yg tak sakit dan tak ada satu rawatan yg tak sakit. so aku harap ika kuat kk. bila nak sihat memang kena tahan sakit sikit k sayang :) ika kan kuat. tak apa ika, tak ada lagi pun aku dgr orang meninggal sebab gastrik so take it easy kk. tuu semua dugaan dr DIA jee. tahan and doa selalu. DIA sentiasa ada dekat sisi hamba-hambanya ;')