SHIT HAPPENS! FAK YEAH!



entahlahh. rasa sakit hati, sedih. selalu jee org buat salah lepastu minta maaf. kalau mcmtuu, senanglah hidup penjahat yg membunuh, merogol semua tuu, dah buat jahat then minta maaf. memanglah kes aku tak seberat kes merogol ke apa. tapi aku ada perasaan juga kan? baru minta maaf, buat salah balik. then minta maaf balik. wahh memanglah senangkan. sekarang perkataan sayang pun dah murah mcm minah2 dekat lorong haji taib kan? manusia suka ckp sayang padahal tak maksudkan sepenuhnya apa yg dia cakap. entahlahh. mungkin sebab nak bercakap nii tak pelu bayar duit maybe sebabtuu lahh manusia ni main cakap je apa dorang nak. cakap cuba pakai otak. jangan tahu naj jaga hati orang jee, bila orang dah tahu kebenarannya, apa kau nak buat? errr geramnya lahai dengan perasaan aku ni. kenapa mcmnii? faktor hormon ke penyebab aku jd mcmnii? rasanya tak sebab hari2 je boleh dikatakan aku mcmnii. masalah mental kot? err entahlahh. maybe sebab apa yg aku nak, aku tak dapat. apa yg aku impikan selama nii tak kunjung tiba. yeahh akan tiba. mungkin entahlahhh sebab aku tak boleh nak agak apa yg akan jadi. ya allah, kuatkan lah aku.