You've been killing me inside and I don't want to die like this.



''Oh and, you can still call me in the middle of the night. And have a long talk, macam biasa. Saya sedia berkhidmat :] Please please please understand me kay. I'll come visit you, I promise. But you gotta belanja me then, hahah loljk. Nanite Baby Hippo''. 

I tak patut buat macamni kan yee I tahu but I have to. tempat ni je yg boleh I luahkan segala apa yg ada dalam hati ni. kenapa sayang? setiap kali kita dah berbaik, ada jee punca lain yg buat kita gaduh balik? I penat. I sayang you. I hancur bila dapat tahu benda2 macamnii. kenapa? you still contact lagi kan dengan dia kan. yee I tahu. hmm dari you terus sakitkan hati I sama ada sengaja atau tak macamni, lebih baik you bunuh I jee. I dah tak sanggup nak tengok sang tanggung semua ni. sampai bila I nak tahan? sampai bila I nak nangis? please sayang, selesaikan semua benda nii. I ingat balik dari Redang, semua ni dah habis rupanya tak pun. hmm tolonglah I. kesiankan lah I. do something pleaseee :'(

-I think you still love me, but we can’t escape the fact that I’m not enough for you. I knew this was going to happen. So I’m not blaming you for falling in love with another woman. I’m not angry, either. I should be, but I’m not. I just feel pain. A lot of pain. I thought I could imagine how much this would hurt, but I was wrong