THE MEANING OF A FRIEND.



Teera. Kawan sekelas dari form4. Hmm. Kenal dia dah lama start form2 tapi tak kawan. Dulu tak suka Teera *teera jujur ni haha. Tapi betullah pepatah tu, 'don't judge a book by it's cover'. Mula rapat dgn dia time akhir 2010. Banyak juga ah kongsi cerita and perasaan dgn dia. Yg buat aku sayang Teera ni, setiap kali aku post status atau apa je dekat fb yang aku menyatakan bahawasanya aku tkd mood, Teera mesti akan IM aku and tanya, 'mira, are you okay?' hehe sweet kan Teera. Yeahhh. Teera baik. Selalu mcm pandang aku dgn renungan tajam bila aku malas nak belajar, haha. Aku yang takut ni cepat2 ah buat2 rajin. Penah sekali aku tidur dlm kelas, Teera kejutkan aku suruh dgr cikgu cakap, subjek apa entah ah time tu tapi subjek yg struggle ah sebabtu dia nak aku focus. 

Selalu ah juga lepak dgn dia. Teera suka suruh aku dgr lagu lagu2 Avril & Big Bang. Teera fanatik kot dgn Avril & Taeyang ofcourseee ;p Teera penah bagi aku lagu Avril - Complicated. Aku tanya ah kenapa lagu ni? Dia cakap lagu ni sesuai dgn aku haha. Paling sweet, pasal redang. Aku risau bila ramai tak pergi, then Teera cakap, 'aku janji aku pergi k'. Ada tuu, aku cakap ah, aku takut nanti dia pun tak pergi, then Teera cakap, 'tah ah, kan aku dah janji aku pergi'. Aww sweetnya. Rasa nak nangis time tuu.

Teera tak byk cakap sgt bila dlm class. Tapi bila tggl kita-kita je, haa amik kau byk pulak mulut dia potpet potpet haha. Suka buat aku gelak. Suka merepek. Tapi Teera ni bila dia tgh tak ada mood, memang aku tak berani tegur, aku diam je mcm org tak penah kenal dgn dia. Nak tahu kenapa? Sbb Teera ni bila dia tak ada mood, mak aii mcm singa lapar. Seram aku tengok so aku prefer diam diri jee. Nanti bila dia dah okay, dia sendiri bgtahu apa sebab dia jd mcmtuu. Teera minat Arts. Yeah Teera ada darah seni macam aku *haha perasan babi. Yeahh aku sayang Teera sangat. Dia dah mcm jadi mak numb 2 aku. HAHA. 

Nur Athirah Bt Rosli, lap you kk :)