I won't ever leave you, even though you're always leaving me.



hmm. 20.03.2011-25.03.2011. sekejap jee kan? yeeee sekejap sgt! entah ah aku pun tak tahu asal jd mcmnii. dua2 fikiran serabot. yeee aku yg suruh dia pergi sbb aku tak sanggup tgk dia mcm tak tentu arah, baikkan aku? cehhhh baik ke? hmm. entahlah. walaupun couple kejap jee, tp you tahukan mcm mana I sayang you, dr dulu? hmm. tak apa kk. I yang nak semua ni kan, so I akan hadapinya okayy. I minta you pergi bukan sbb tak sayang you or bla bla bla. just nak you dapat apa yg you nak. I tak suka paksa and I tak suka orang terpaksa buat something tuu. 

I buat cool je, buat watlek mcm tak ada apa perasaan pun, tp dlm hati? entah ah. try buat something yg boleh buat aku lupa semua ni. hmm sasarannya, rumah Shifa! asal aku break jee, mesti tidur rumah dia. sebab? sebab rumah dia ada swimming pool, senang tension terus terjun! and lagi sebab malam2 jd mcm perompak. nak tahu kenapa aku ckp mcmni? hmm, bila malam aku dgn Shifa sneak out ah. keluar ikut tingkap and masuk pun begitulah. HAHA kan pengalaman tuu? kerja bodoh. ehhh manusiakan mmg suka buat kerja2 yg dorang tak pernah buat? HAHA dah byk kali juga keluar masuk ikut tingkap rumah dia bila parents dia tidur, kami pun keluar ah! pasang radio kuat2 kononnya ada orang ah, padahal yang adoooo! okay tapi time tidur baru2 ni tak dpt nak buat kerja bodoh nii, sebab malaun tuu dah membuta awal -.-

and si B! thanks sbb kita kawan balik. and text kau malam td buat aku mcm rasa tak pijak bumi, HAHA 1st time kot kau sent meseg mcmtuuu :)

and you, hmm. I tak boleh lupakan you. entah ah. rasa semua buat jd tak betul, tak ada semangat tapi I gagahkan juga badan nii. malam I tidur rumah Shifa tuu, patutnya kita jumpakan? you nak dtg sini tapi tak ada transport, so tak apa :) hmm. sayang, you buat apa pun dekat I, I akan tetap sayang you kk, sbb I jenis bila dah sayang bukan senang nak benci or bla bla, melainkan org tuu mmg buat taik gila2 dekat I. hmm I sayang you, I tak boleh lupakan you, I rindu you. you ckp you akan dtg balik dekat I bila dh ready kan? kita akan together balikkan? I tggu kk, yee I tggu. 

*kalau boleh pakai ah rantai tuuu sepanjang masa au. hmm, I rindu you :')