Face It, Amira :/




okayy. tentang harini. bangun pukul 9.30. act kunci jam pukul 8 tapi terlajak :P hmm bangun online jap then mandi. plan patutnya pegi dgn baba sebab dia nak hantar Nana dekat Capsquare so kira sekali ah bukan jauh pun dataran dgn tempat Nana kerja. tp disebabkan kawan-kawan tersayang aku si Teera, Farah adn Ikaa dtg lambat ditambah pula dgn mood baba yg mcm apa tuu, yes baba dah gerak hantar Nana. I was like, errr shit :/ hmm. terpaksa ah kitorang jalan kaki sampai kuchai amik bus then turun kl central. dari central amik lrt turun masjid jamek. tapi dekat kl central td bebudak ni merengek nak makan begdonald so ikut kan ajee lahh.   hmm habis makan terus gerak. sampai masjid jamek dlm pukul 3.30. nak dijadikan cerita, boleh pulak kitorang sesar :/ padahal library tu dekatt je haih. sampai jugak akhirnya di library nak dekat pukul 4.  pukul 5 dah kena keluar sebab weekdays tutup awal ah. 

keluar library, cari dia. okay jumpa dah dia nun dekat tempat pengantin buat photoshoot. gedik dia tak nak dtg dekat aku hujan nnt demam katanya -.- ohh yeah dia dtg juga akhirnya. hm jumpa dia kejap je. bebudak ni dah nak balik. dia dgn kawan dia ikut sekali pegi jamek. dia amik train lain dan begitulah aku. hm. haa dlm bus time baik, ishh geram dgn pakcik driver bus tu. hm tak respect org langsung, budi bahasa tak ada. dah ah bawak mcm kereta lumba F1, geram betul dgn pakcik ni -..- okay sampai rumah nak dekat 7.15. masuk je rumah, phone aku buat hal. dekat screen phone terpampang 'no.network coverage', wakluuuuuuuuu! habis selama ni elok je. aku jalan satu rumah still tak ada, err geramnya! rasa nak nangis pun ada hm. amik phone Nana, pinjam jap ah sementara nak tggu phone gampang ni elok. 

ONLINE! yeahhh siap tukar baju aku online. hm. profile pertama yg aku tengok bila dah online ialah profile si  dia tapi hm. dia kata dekat semua org yg dia tak keluar td. habis td yg aku jumpa siapa? hm aku tak mampu nak buat apa. aku diam je. yeah hati sakitlah juga tp, ehh amira ni chill lah, dia bukan kau punya boyf kan? ohh okay baru aku tersedar hm. 

mak dgn baba bertengkar tak baik lagi. jadinya harini tak makan dekat luar. biasa hari sabtu memang makan dekat luar. ni dah jadi mcmni hm. lapar! mak dah tidur, baba buat bodoh je then dia tidur, Loloy tak ada dkt rumah, Effa tidur, Nana kerja. Hm. yeahh aku menangis bila dgr kata2 baba. apa yg dia cakap? tak perlulah aku nak taip dekat sini. hm. aku ber-IM dgn Teera. Cerita dekat dia apa yg jadi. Teera nak minta abg dia hantarkan pizza dekat aku. aku tak nak ah. tp dia nak juga, last aku ckp kalau betul nak hantar, hantar maggie goreng mamak dah cukup. Teera call abg dia, yeah abg dia tk dpt nak buat apa sebab abg dia tak ada duit. *tak apa Teera, kau usaha sampai mcmtu pun dah cukup buat aku terharu sampai basah baju aku ni :')

dia. dia tahu aku lapar juga. dia nak dtg sini, nak hantar mknn ah kot takpun nak bawa aku pergi makan ke apa ke entah ah. tapii bahayakan malam mcmnii plus dia nak naik motor pula plus dia tak tahu pun rumah aku kan, nnt apa2 jadi kan susah. hmm. dia nak dtg juga. aku terpaksa cakap yg aku dah buat air nescafe nak cicah biskut. and terpaksa juga cakaap yg Nana balik bawa makanan. sayang, maafkan I. I terpaksa tipu you. sebab I tak nak susahkan you. I tak nak apa2 jaid dekat you. if apa2 jadi nanti, I akaan jadi orang paling menyesal tahu tak. maaf sebab I tipuuu :/ tak apa kk, I akan tahan juga sakit perut ni. gastrik je pun, tak bawa mati pun kan? tak apa, I kuat ni :) MAAF SAYANG.

yeahhh hidup aku sangat complicated kan? macam2 hal dlm hidup aku nii. tapi nak tak nak aku kena lalui jugakan? :')

*awak, simpan rantai tu elok2 au, tak nak pakai pun tak apa, cukup if awak simpan jee elok2 :')